Udang Galah

Ari Sabtu lps, mak ngan ayah sy dtg umah.. Sbb utama dh tau dah ; nk jumpa cucu die kn.
But then bagus juga, mak bwk udang galah yg dh digoreng.. Sbb kalau tak goreng , nnt busuk plak smpi KL.. Maklum la kg tu sgt jauh nk ke KL.
Sbnr nye, udang galah tu mmg untuk cucu die, sbb cik Eiris slalu kata "sedap nye udang".
Skrg pun mmg tgh musim udang galah kt kg, n harga die ok lah kalau nk compare ngan kt KL ni.. Mmg jauh le beza nye..
N mummy n daddy yg habiskan udang yg sgt sedap n sgt besar yer..

Comments

  1. bsrnyer udang tu,... mmg puas hati mkn

    ReplyDelete
  2. wah kakakkkkkk..aku juga sangat gemar udang galah

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for reading.
Spread your Love here. :)

Popular Posts