Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, 16 October 2013

Alahai Pak Lori

Dalam perjalanan ke pejabat selepas mesyuarat, ahkak menggunakan LDP untuk ke pejabat.

Ada ke patut lori besar gajah ni ? Nak juga pandu kat right lane kan. Bukan ke kenderaan berat mesti berada di kiri jalan? Kan ke itu salah satu ujian kat kelas memandu. Jadi dah terlupa ke,memang tak pernah tau. 

Dah le memandu seperti siput, lagi lah angin je ahkak pandu kereta. Dah le kita ni nal cepat ke pejabat, banyak benda nak diselesaikan. 

Alahai pak lori!

No comments:

Post a Comment

Thank you for reading.
Spread your Love here. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...