Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, 18 October 2013

Ikan adalah Hardworking


Suasana juga memainkan peranan untuk menjana persekitaran kerja yang baik. Persekitaran yang tenang membantu mengurangkan ketegangan ketika bekerja.

Pejabat ahkak pun tak kurang hebatnya. Menyediakan konsep pejabat yang penuh dengan dedaun hijau dan sekarang ni lagi hebat; siap bela ikan. 

Kalau setakat staf je sibuk nak membela, kira boleh lah terima. Ni dah memang serius bila boss sendiri beli balang ikan. Terkejut semua orang. Tapi bagus juga sebab tak de lah dia nak marah bila lita kita sibuk main ikan. Haha strategi tu . 

Secara feng-shui nya,ikan ni membawa maksud hardworking, sebab pernah ke nampak ikan tidur ? Jadi seumurnya dia menghabiskan masa nya untuk bekerja. Tu lah alasan boss ahkak. Nampak tak dia punya trick lagi hebat, nak suruh pekerjanya rajin, jangan tidur. 

Air pula membawa maksud ketenangan dan kekayaan. Maka tenang lah kamu di sana bila diarahkan bekerja . 
Ni balang ikan Mr Aw (my boss)







No comments:

Post a Comment

Thank you for reading.
Spread your Love here. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...