Kawan Lama

Syok btul bile jumpa kawan lama. Ye lah rasanya dah hampir 14 tahun tak jumpa.

Bila dah jumpa, mmg bergosip macam mak jemah. Ada je cerita nak di ceitakan.

Pastu pulak mmg sesama dah beranak -pinak, lagi lah byk cerita nak dikongsikan.

Kami terus merindui zaman persekolahan ; Effy, Kemar & Mesun.

Comments

  1. Memang seronok jumpa balik kawan lama yang terpisah sejak tamat sekolah. Cuma ada jenis orang, yang bila jumpa kawan lama macam malu malu terasa kecik sebab tengok kawan lama jauh lebih berjaya. Itu yang tak best tu tu. Padahal masa sekolah sangat kamcing...!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for reading.
Spread your Love here. :)

Popular Posts